tiden har en sån magisk effekt på oss

Illy 2012-09-05 @ 20:48:31

 
Har fikat upp mina sista slantar men det är lugnt, "för det ordnar sig, det gör det alltid jo det löser sig, så brukar allt bli det kommer fixa sig till sluuuuut". Jag har känt ett ständigt kaos i huvudet på senaste tiden, känner det fortfarande men vad ska man säga... jag hanterar det bättre nu? Jag har skrivit ut en kalender från internet där jag kan skriva ner allt, för jag har inte råd att köpa en. Men om några veckor får jag min lön och då ska jag köpa allt det där jag vill. Det jobbiga är att man aldrig blir nöjd, det kommer alltid komma upp nya saker som står högst upp på listan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0