gangnam style

Illy 2012-09-02 @ 20:32:00



Tjena mittbenaaaa
 
Töntig hälsningsfras men okej, hej. Den här helgen har gått så otroligt fort?!?!? Hänger ju inte med så chilla lite va. Vad har jag gjort då? Jag har dansat till den här låten på en mycket liten hemmafest (det var skitkul, för alla sa att vi var så duktiga), sovit i en fåtölj och sedan väntat i flera timmar på att folket ska vakna, fixat och donat i min systers nya lägenhet, samt ätit takeaway-indiskt. Jag har också fått två nya tillskott i garderoben. Ett av plaggen finner ni på bilderna ovan. Det andra tänker jag inte visa (det är ett par aladdinbyxor som är det skönaste plagg jag någonsin ägt, men sen kan man kanske inte berömma dem för dess design). Det bästa av allt var att jag inte ens behövde betala för det! (Ärvda kläder vetni). What's up with all the paranteser BTW? xD
 
PS. Alla ni som gör XD smileys seriöst, kan ni snälla sluta. DS.

Kommentarer
Postat av: freddi

PS. Alla ni som gör XD smileys seriöst, kan ni snälla sluta. DS.

word.

2012-09-02 @ 20:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0