Snart säger jag hasta la vista

Freddi 2012-05-08 @ 11:58:03

Tänkte börja med att göra Illy avundsjuk och säga att jag till skillnad mot henne? *dryga skype-smileyn* faktiskt har ätit en riktig muffins idag. Närmare sagt en av mina egna hembakta med hallon inuti mmm...Och det här med att ha text innan bild eller tvärtom är något hon och jag också diskuterat. Apropå ingenting. Jag tycker det är så svårt att välja för det beror liksom på sammanhanget? Nu till exempel ska jag bjuda hela världen som läser vår blogg på några bilder från förra Hollandresan, och då vill jag ju förklara det överst? Vad ska fölk annars tro? Skulle bli total förvirring och ba vafanerehärförbilderbortmerområ! Backarå! Typ. U get it.

Här kommer i alla fall ett gäng pics (känner mig cool när jag slänger mig med engelska förkortningar) från sist jag hälsade på kusinvitaminerna mina i det lilla coffe shop-landet. Närå. Fast jo.









Varför lägger jag upp dem här bilderna nu då från ingenstans? Nämligen för att jag kommer att vara borta i Holland från fredag till måndag eftersom min moster som fyllt femtio ska ha ett f1 garden party. Det var en liten introduction som vi säger här på bloggreaktionen.

Det var väl det då för den här gången, *lättad*. Skoja. Älskar ju denna blogg av hela mitt hjärta ;-)! Nu ska jag bege mig ut i solskenet och få lite b-vitamin i kröppa innan det är dags att switcha projektplugg-hjärnan till matteplugg-hjärnan.

Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0