upp med tröjorna ikväll, era players

Freddi 2012-05-19 @ 19:18:23



Sitter och funderar öven den stundande fotbollskvällen. Vet inte vilka jag ska heja på...tar nog det laget med flest heta players. Inte såna players alltså..utan spelare på engelska. Ser ni på bilden att jag redan nu riktat in ögona i spanings-mode efter de små fotbollsobjekten? :') Spela topless är vad de borde göra. Göra lite nytta för de feta ca$hen deras klubbar drar in. Mmm...

Jag ska alltså se på fotboll och dricka öl med gänget? Ok? Ska jag börja vråla när det blir mål nu också eller? Varje gång det tittas fotbollsmatch här hemma och någon VRÅLAR när det blir mål (varför ska man göra det?) flyger jag och katta upp i taket, chockade av fasa över det plötsliga oväsendet.

Återkommer med med utvärdering (av sexpacken).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0