Sail - AWOLNATION

Illy 2012-05-28 @ 19:33:47

Hej. Idag är en ovanligt seg måndag, har haft ont i huvudet hela dagen och så var det kallt ute. Jag har haft så mycket i mitt lilla huvud ett bra tag nu, så när jag kom hem från skolan satte jag mig ner och skrev ner allt. Jag blir jättestressad om allt bara är en stor röra och älskar att ha det organiserat. Så är det! Tänker alltid på Björn Ranelids bidrag i melodifestivalen när jag skriver/säger sådär.

Nu är magen fullproppad med indisk mat, det slutar ofta med att pappa köper det om det bara är vi två hemma. Inte mig emot va.

Förresten, jag ska vara kattvakt åt min favvokisse som blivit med lekkompis i sommar :')

Kommentarer
Postat av: kaxbax

åh grattis till kattvaktsjobb. hur gick det på historian? <3 fick du mitt sms på morgonen?

2012-05-28 @ 20:38:20
URL: http://kaxbax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0