Ninen tittar in på blögga

Freddi 2012-05-15 @ 22:09:05



Är lite sugen på att dip dye-a (konstigt det blir när man böjer det på svenska) igen! Kanske blir av imorgon eftermiddag innan det bär av ut mot antingen Sommar eller Trädgården för att fira in långhelgen (läs mattehelgen) med Iris och Hilda. Det blir gött det. Förresten tänkte jag berätta en grej som hände i söndags natt när jag inte kunde somna. Jag blev TAGGAD på matte-nationella nästa onsdag. Taggad. Är taggad. Ljuger ej. Har varit rädd för matte hela min skolgång och jag antar att någon spärr klickade till i hjärnan och ba nä nu jävlar jävla idiotmatte, nu ska du allt få. Känns som jag taggar inför ett slagsmål. Om jag lyckas klara nationella och därmed kan göra mig av med matteboken tror jag att jag ska elda upp den (pappas idé).

Puss

Ps. Kul att jag posar med mat förresten? Suger på ett latteglas och slemmar på ett salladsblad liksom? Sex appeal. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0