fulsnygga

Freddi 2012-05-24 @ 17:01:40



Har letat upp glasen till ett par gamla solglasögon jag köpte i typ...sjuan eller åttan. Det var på den gamla goda tiden då man var poppare och ville ha stora nördglasögon, och därför köpte dessa för att använda utan glas i. Haha ja, tanken var att bara bära själva glasögonramen. Fint. Eller inte. Senast jag hade dem på mig var faktiskt som nördig tjej på en fest på en båt förra hösten. Hur som haver, jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om dem. Tycker liksom att de är fulsnygga. För stora men ändå coola. Nästan ironiskt stora. Typ som en karikatyr på en Hollywoodkändis 2003 med stora solisar och väska med liten hund i. Men jag tycker ändå om dem på något sätt.

Missa in Loreen i Eurovisionsemin ikväll! *Tönt*.

Hejdå!

Ps. Illy in och blogga. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0