Donuts och sol

Freddi 2012-05-02 @ 20:17:12

Heeej blöggen.

Idag efter skolan traskade jag runt med Hilda in och ut ur affärer. Införskaffade tre genomtänkta köp, ett par nya glajjor, ett par vårskor och en hårdonut. Fanns typ bara två blonda donuts kvar på h&m så jag hade tur. Även om det förstås hade funkat med en i annan färg också så vill jag helst ha den blonda ifall munken skulle sticka fram under mitt riktiga hår. Här nedan är i alla fall en bild på det jag inhandlade. Allting för en summa under tvåhundra spänn (skorna var på rea). Senare ikväll tänkte jag posta ett inlägg med lite inspo på vad man kan göra för frisyrer med en sån här donut!

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0