dagens spacesuit

Freddi 2012-05-24 @ 12:15:55



God dag bloggiseeeen. Har supersovmorgon idag, börjar efter lunch. Känns helt okej. Har verkligen sovit ut idag ååh. Inte speciellt länge, men liksom legat och dragit mig som om det vore heeelg. Vilket det är snart. Det blir säkert kul att komma tillbaka till jobbet igen, var rätt så länge sen jag jobbade med tanke på att min förra jobbhelg gick bort då vi åkte till kusinerna. Behöver ca$h också.

Nu måste jag snart bege mig mot skolan, men jag tänkte ta upp en fundering först. Jag och Illy pratar ibland om en viss ung herre, vi låter namn vara osagt, som vi har som gemensam vän på facebook och som vi har träffat någon gång bara. Han är helt sjukt snygg. Jag menar det, 7kt, vi tror nästan han är omänsklig? Jobbigt snygg är vad han är. Men så förundras vi över varför han har så få likes osv på bilder, varför han aldrig under hela tiden vi haft honom på vännerlistan på facebook haft en flickvän osv? Eller pojkvän för den delen. Var jag bög skulle jag vara lika fascinerad då över hans underbara uppsyn. Jag veeet det har inte med utseendet att göraaaa. Men man kan inte låta bli att tänka typ, har han dubbel uppsättning bröstvårtor? Är han egentligen ett djur? Finns det något konstigt med honom som hela världen utom oss vet om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0