Bodyshopnörden

Illy 2012-05-13 @ 17:15:01

Om det är några där ute som undrar vad jag använder för dushcremer och liknande lär ni bli glada nu när jag tänkte visa er det (troligen ingen som undrat men jag visar ändå). Allt är från the body shop! ÄLSKAR THE BODY SHOP ♥
Duschcremer:
1. Coconut shower cream - Kokos är ju alltid nice...
2. Raspberry ripple framboise gourmande - Min favvo bland dessa. Luktar så jävulskt gott.
Body lotions:
1. Sea whip - Luktar fett mycket man. Men gott.
2. Strawberry puree - Helt ok. Lite för konstgjord för min smak.
3. Coconut milk - Luktar så mycket kokos att min syster trodde att jag hade bakat kokoskakor. Fast jag bara hade smort in mig. Tokigt va?!?!
4. Mango whip - Mmmm. Okej älskar denna. Min favorit tror jag? Mango är bäst helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Underbara bakverk

Åh vad roligt!



de är också min absoluta favorit! :D

2012-05-13 @ 18:21:19
URL: http://underbarabakverk.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: varsågod! :)

2012-05-13 @ 20:22:14
URL: http://adaras.se
Postat av: Haidi Jakobsson -

Hoppas du haft en skön helg :)



Se gärna inte detta som reklam, tänkte bara tipsa om att jag säljer proffsiga bloggdesigner BILLIGT. endast 150kr, tidigare 300kr. Kan göra exakt allt, kolla bara min blogg och under kategorin "bloggdesigner" där du kan se mina tidigare verk :) Mejla mig vid intresse!

2012-05-13 @ 23:00:19
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0