skolavslutning

Freddi 2012-06-13 @ 15:06:40


Topp Gina, klänning H&M.

Nu har jag SOMMARLOV. Fattar det inte riktigt men ändå. Firade in det med två nya plagg som kan skådas i bilderna ovan för dom oblinda. Nästa gång jag ser plögget blir om exakt sjuttio dagar om man räknar bort en dag då jag måste dit och lämna in två sena böcker hehe *förstör den högtidliga stämningen*. För att inte göra er (alla våra miljoner fans) besvikna har jag nedan schemalagt mina första sommarlovsdagar så att ni inte blir förtvivlade och undrar vart jag är osv osv när ni inte hör av mig här på bloggen:

Onsdag - Fira in sommARN ikväll på något vis.
Torsdag - Öva tillsammans med Illy och Hilda att sätta upp vårt tält.
Fredag - Upp tidigt och jobba.
Lördag - Hälsa på mormor.
Söndag - Komma hem från mormor.

Ps. Ja jag tar alltid bilder i köket när jag bor hos mammi. Provade faktiskt i vardagsrummet men det vart inge bra ju! Inge bra camljus. Citerar Sean Banan; Köket - jävla bra, vardagsrummet - inte så bra. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0