morgondagens sysselsättning

Freddi 2012-06-19 @ 22:06:50

 
Flyga med spiderman...Aa fast nä. Däremot tänker jag tona håret rödblont/strawberry blonde. Peppad. Tagglistan just nu (tror det är viktigt med såna ibland):
 
- Blir rödblond imorgon
- Imorgon kväll väntar också pizzakväll hos Alice samt utgång på det
- Snart är det midsommar och det ska också firas
- Packa och fixa inför P&L (har börjat på min packlista för kanske två månader sen...älskar att göra packlistor, det finns en sån enorm pepp i det)
- P&L
 
Mmm. :')

Kommentarer
Postat av: Anonym

tonade du håret själv eller hos frisör?

Svar: min kompis fixade det på mig, så det var homemade style osv. :)
kaxbax.blogg.se

2012-08-07 @ 15:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0