hurtbüllen på språng

Freddi 2012-06-05 @ 20:03:06



Häll0. Hurtbüllen ska snart ut på en gårunda ja. Det blir på med mina ack så älskade supersnabba, superslimmade löparbrallor och gympaskor. Älskar att gå runt i gympaskor. Känns som att gå på moln när man annars alltid vandrar omkring i platta skor. Och jag älskar mina supersnabba löparbrallor för att man känner sig så himla sportig och fresh i dom.

Lista:

+ Fått G i mattenationella.
+ Skoja menar: FÅTT G I MATTENATIONELLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3333333333.
+ Har snart sommarlov, om än efter alla andra (13:e juni).
+ Har slapp skola. Förutom en sista, intressant inlämningsuppgift (granskning av British National Party) så målar vi mest och sånt.
+ Har fått en ny superbra favvolåt som jag lyssnar sönder (länk).
+ Ska ut i kvällslufta nu och lyssna sönder den ännu mer.
- Vill att mitt hår ska vara lika långt som på bilden ovan. Växrå fofaen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0