clogs

Freddi 2012-06-15 @ 22:35:22



Jag har blivit med clogsss. Alltså träskor med klack typ. Har verkligen längtat efter ett par såna och idag fann jag ett par nedsatta till fyrahundra riksdaler på Eurosko. Inte för att det är sjukt lite pengar, men det är ett bra pris för att vara såna skor som annars verkar ligga på femhundra och uppåt. Har gått runt i dom hela kvällen här hemma, det är nästan skönare att ha på sig dom än att gå barfota! Men känner mig ändå lite som en fyraåring som har fått någon ny grej som denne trivs extremt bra med och därför har det på sig överallt/tar det med sig överallt.

Helt sjukt hur bekväma dom är, med tanke på att dom ändå har en liten klack. *Ovan*. Använder aldrig nånsin höga skor, typ. Så det här är högt för att vara mig. I alla fall. Ääälskar dom. Sitter och väntar på att klockan ska bli lagom mycket. Ska nämligen åka in till stan lagom till 00.00 för att öla med min kompis Hampus som officiellt sätt är arton då! F1 taggad.

Kommentarer
Postat av: illy

fina!!

2012-06-16 @ 14:30:45
URL: http://kaxbax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0