updaten ni väntat på

Illy 2012-07-26 @ 20:50:39

 
Heeeeeeeeeeeeeeej längesen det var då. Kom hem från Rom igår och det var väldigt trevligt där borta. Italienska köket är så himla underbart. På en av bilden ovan ser ni en förrätt bestående av bruschetta (tomaterna var helt fantastiska), parma och mozarella (också den var så god att jag nästan dog). I Italien finns också något som jag förälskade mig i redan första gången jag var där, nämligen vitchokladglass. Ååååå det kommer jag sakna.
 
Vi åt såklart inte hela tiden utan hann med en del "sevärdheter" och en del spring i affärer. Jag var fyndarn och kom hem med en massa nytt................ säljarna på marknaden var helt galna och gjorde allt för att man skulle köpa, till exempel komma fram och säga "you are so beautiful", för att sedan gå efter och "råka" stöta ihop med en igen och säga "oh, you again, hehehehe".

Idag har jag icke syselssatt mig med mer än att läsa och åka och köpa en spegel som nu hänger så fint på väggen i mitt rum. Har suktat efter den där spegeln ett tag såååatteee.
 
Förresten, sen när blev "I'm yours" med Jason Mraz bäst musik just nu? Bläddrade genom musikutbudet på radiokanalerna och hörde det där. Bara undrar.
 
Hejdå

Kommentarer
Postat av: hilda

Åå du är hemma! Ses snart?? Puss!!

2012-07-27 @ 00:03:09
URL: http://hildaaustin.blogg.se
Postat av: freddi

är det en fågelkaka?

2012-07-27 @ 14:06:34
URL: http://kaxbax.blogg.se
Postat av: elin

hildis: jaaaaaaaaaaaa puss
freddi: neeeeeeeeeeee det är en bit bark som såg ut som skriet

2012-07-27 @ 17:01:27
URL: http://kaxbax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0