spontana 55+:arn tittar in igen

Freddi 2012-07-17 @ 01:00:03

 
 
Herrejävlar var det fem dagar sen jag skrev här. Tiden går fort. Inte visste jag att jag uppdaterat såå dåligt. Vad gör jag en kväll som denna? Varit iväg och spelat kubb, ätit jordgubbar, vindruvor, kakor, godis, druckit cider osv i gott sällskap. Säger "gott sällskap" eftersom jag nu då är 55+. Har suttit och fotat en miljon bilder i photo booth för att visa upp min nya hårfärg som var en rätt så impulsiv grej (så himla avslappnad, casual, spontan jag är osv). Hanna (<3) fixade och det blev så bra så och jag känner mig så sofistikerad i mitt mörka hår dårå. Meen eftersom det är kväll blir såklart photo booth-bilderna fula och blixt-vita. Efter många tappra försök gav jag bara upp okej. Här kommer istället ett gäng poladroids av mobilbilder som knäppts dom senaste dagarna, dom fyra sista är från tidigare ikväll.
 
Imorgon ska jag på Fotografiska med pappsen.
 
Hejdååå.

Kommentarer
Postat av: ully

grön jag blev. nice med fotografiska :))

2012-07-17 @ 14:34:25
URL: http://kaxbax.blogg.se
Postat av: illy

hahaha "ully".

2012-07-17 @ 14:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0