hola people

Freddi 2012-07-27 @ 18:01:40

 picasion
 
Ikväll ska jag uuut och svänga mina lurviga. (Jävla töntuttryck jag använder mig av här på blogga åååh...är inte så i verkligheten lovar). Dock ett passande uttryck eftersom jag typ ser ut som en cockerspaniel i det här bruna och nu även efter-dusch-uppsatt-i-knut-lockiga-håret? Hehehe. Voff. Är lite trött på min bruna färg. Vill va blåånd igen. Men det känns OK. Jag, Hildisen och Iris är uppskrivna på Nypes gästlista för att komma in gratis och som 18-åringar. Iris verkade dock lite otaggad så om inte hon följer med kanske du vill smussla dig in Illy?
 
Herrå. :*

Kommentarer
Postat av: Vera L

Ditt hår är såååå fint!!
XX

Svar: tack <3 xx
kaxbax.blogg.se

2012-08-27 @ 17:49:36
URL: http://thedressbook.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0