vi tvångsäter kladdkaka och gör storfilm

Freddi 2012-09-08 @ 16:53:00



Kvällens dilemma är mys eller fest. Ovan ser ni en outfit jag komponerade för ett par veckor sen och blev mycket nöjd över. Sorgen i det hela är att linnet bara var mitt för en dag eller två, då det blev totalt missformat efter en tvätt. Mmm, älskar den vinröda färgen. Får kirra något nytt i samma kulör. Imorgon är det loppis i aspudden, då ska jag ta på mig spaningsglasögonen efter en kofta. Helst en senapsgul eller vinröd. Men allt däremellan går också bra sålänge den är fin. Nu trycker vi in rewind och pratar om idag. Är nyss hemkommen från kombinerad fika och dokumentärfilms-fixande med Illy. Våra kladdkakor var så maffiga att vi mådde illa av dom. Satt där och tryckte i oss ända till sista tuggan trots olust och icke-aptit. Tvångsätarna <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0