Ber till ateistguden

Freddi 2012-05-21 @ 15:01:06



Kolla lilla spexarn man var i augusti förra året, nyklippt och allt. Hatar att mitt hår plötsligt börjat växa långsamt? Sen klippningen ovan i augusti förra håret där jag tog av en bra bit har jag bara klippt mig en gång, och det var liksom topparna 2 cm. I övrigt är mattenationella i övermorgon *påminnelse*. Jag ber till alla gudar samt ateistguden...(skoja) att klara provet så jag slipper dras med IG-prövningar sen.

Tunikan på bilderna ovan är förresten en såndär sak som man tycker om men inte riktigt får så mycket användning för? Den är genomskinlig så jag kan inte ha den som en klänning med bara strumpbyxor under, så man måste antingen ha en täckande nederdel eller ett långt linne under eller nå. Om man inte är på stranden förtååås.

Pusshejrårå, dags för lite mera matteplugg snart.

Kommentarer
Postat av: martina

Hej fina du! skulle bli oerhört glad och tacksam om du ville rösta fram mig som stockholms nästa stora artist! mitt bidrag heter: STOCKHOLM I MITT HJÄRTA - MARTINA AHLMARK och är nmr. 5 på listan! För att komma till röstningen kika in på min blogg eller besök länken nedanför efter pilen! tusen tusen tack i förväg! ->>> http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039 <----

2012-05-21 @ 18:43:03
URL: http://likegossip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0