äter bajs

Freddi 2012-05-28 @ 12:38:09



Vad gör jag en dag som denna? Äter bajs.

Neee...bakar chokladsnitt. Stannade nämligen hemma från la escuela idag på grund av att menswerken numero uno väckte mig. Ni vet när det gör så ont att man vaknar av det innan man har sovit klart och innan alarmet har ringt? Magen är bättre nu i alla fall, men det tog sin lilla tid för tabletten att verka. Glad mammi kommer bli förresten när hon kommer hem och det finns fika till kaffe'! Som jag har saknat det också. Fika. Igår fick jag världens abstinens. Jag som jämt brukar kvällsfika. Mmm tog nyss ut kakorna ur ugnen. Luktar kakor överallt.

Förresten vad dåliga vi varit på att bloggaaa denna helg. Mest jag ok. Men jag veeet att vi KAN driva denna blogg. Jag VET DET.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0