knäppot strikes again

Illy 2012-06-07 @ 19:17:19



Tjenna. Jahapp tänker ni, vad vill hon nurå! Tänkte bara berätta om min spännande dag. Men okej, då skiter jag i det då...

Skoja! Ni får veta ändå!!!!
- Haft sönder två tallrikar i micron
- Råkat tugga på en glasbit
- Gått en runda här i kvarteret och förundrats över alla fina hus
- SKRIVIT EN SAGA PÅ TYSKA (största delen av dagen därav CAPS)
- Funderat över de absolut knäppaste orden i det svenska språket vilka är:

1. GURKA
2. DÖRR
3. STRUT
4. TRYCK
5. TRÖTT
6. PLÖTSLIGT

Nurå? Nu ska jag göra om ett par jeans till shorts tänkte jag... *kreativsjäl_94*

Kommentarer
Postat av: freddi

hahah glasbit! (farligt) roligt.

agurk <3

2012-06-07 @ 19:21:47
URL: http://kaxbax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0