hemma

Freddi 2012-06-17 @ 23:55:41



Nu är jag hemma har du saknat mig lilla pussinussielinuttputtbloggeeen jaaa det har du säg jaaa! Har (för er svikare som missat varenda update här) varit hos mormor hela helgen och fyllt magen med mat mat fika fika mat mat ostbricka + vin (VUXEN TJEJ) mat mat fikaaa. Ni fattar grejen. Grejen me mig ;-).

OBS!!! Är icke såhär piffig nu efter tågresa osv. At the momento har jag f1 hår (hehe), sunkig pyamaströja jag sovit i efter barnatt och undisar. Som mina kusiner alltid sa (säger?) om trosor. Världens gulligaste uttryck. Don't worry ska duscha snart. Slängde in en närbild på mina treskür också va. Har saknat dom så himla mycket hela helgen. Hyser en enorm materiell kärlek för dom. Hoppas att den är besvarad.

Godnatt blöggen löv u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0