enda regeln är att du ska ha så jävla kul

Illy 2012-06-18 @ 20:20:53



Hej!!!

Läget rå? *casual*. Med mig är det bara bra, tackar som frågar. Sitter i min ensamhet och lyssnar på en så himla bra låt. Och ni får inte veta vilken?? Haha!

Jo då, såklart att ni får. Ni har säkert redan hört den. Här har ni den, jag är helt frälst. Jag är förresten såååå taggad inför att se Rihanna live! Hon måste komma!!! Annars får hon med mig att göra...

Nu ska jag se på New Girl (nördade serien hela dagen igår). Man blir så glad av den! Tack Fredrika och min syster till att ni uppmanade mig att se den.


Kommentarer
Postat av: freddi

hött hött hött rå.

2012-06-18 @ 22:52:49
URL: http://kaxbax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0