SÅ ÄRE

Freddi 2012-07-12 @ 19:29:49

HängsLdag idag dårå.
 
Inatt var det DANS DANS DANS och vi drog ifrån Sommar först när stället stängde. Hoppade i en cab och for hemåt. Sen vart det hopp i bingen. Idag har jag och familjen och kusinerna vandrat rönt i Stockhölm, solat vid en kaj, ätit korv och fikat på caféet med mysigaste toaletterna (kaffet är också jättebra, Café Belmondo heter det och ligger på Drottninggatan). Just nu känner jag mig lite allmänt opepp och osnygg och illamående. SÅ ÄRE (Ranelid). Alla kussarna (måste sluta skriva så) fick sig ett shoppingfynd men för mig vart det inget vilket försatte mig i ett bittert och surmulet tillstånd. Barnsligt osv eftersom jag inte precis har brist på kläder men det ger liksom en känsla av utanförskap eller nåt? Typ alla fick en klubba utom jag. Förstår ni metaforen? *Depressed life*.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0