heeeeeeeeeeeeej

Freddi 2012-07-11 @ 21:11:22

Hej flåt att jag varit frånvarande men så fort jag vart hemma från Lisabon har jag (gladeligen...eh uttrycket? men jag är glad för det alltså) haft fullt upp med kussarna som fortfarande är här. Töntigt att skriva kussarna. Varför skrev jag så? KUSINERNA.
 
Idag fyller då min jämnåriga lilla holländska arton jordsnurr (KP:s brevsidor heheh) och det firas med tårta, utelunch, middag och så dans dans dans ikväll på Sommar! Kom och partaja med oss vetja *låter som jag typ äger stället*.
 
Hinner inte visa Lisabon-bilder nu eftersom vi strax ska dra iväg *dåligt bloggsamvete*, MEN lovarrr att ta lite phone pics tonight okej. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0