Söker brevisar

Illy 2012-04-30 @ 10:14:23

Hej, det är jag som är Illy.


Jag är en tjej på 17 snart 18 jordsnurr och söker en brevisar i åldrarna 16-19, helst tjejer men killar går också bra. Jag tycker om att posa i photobooth, lyssna på musik och dricka te i muminkopp som ni ser på bilden här nedan. Ni behöver inte ha samma intressen som jag, men det är ett plus om ni har det. Så fatta pennan och skriv!

Haha, detta är barndomsminnen va, brevvänsannonserna i KP. :-’) Kommer ihåg att jag svarade på en massa av dem men att jag aldrig fick ett brev tillbaka! Still not over it. Finns det brevisar fortfarande? Eller är det bara mail som gäller? Jag har haft många och spänningen när man hade fått ett brev gick inte att beskriva, man kunde knappt vänta till att få öppna det.


I alla fall. Jag och Freddi är klasskamrater och ville skapa en blogg som är något utöver det extra, vilket kaxbax kommer att bli. Så nu köööör vi så det ryker. Ni kan läsa vi jag svarar på frågor under inlägget presentation. Gör det tycker jag.

 

Herrå.


Kommentarer
Postat av: Freddi

Skön tjej.

2012-04-30 @ 14:17:55
URL: http://kaxbax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0