We are your friends

Freddi 2012-05-03 @ 16:44:13



Nu har jag också införskaffat nya solglajjer. Är jag lika cool som Illy då? *hoppas*. Tänker glida fram längs söders gator in the morning on ma way to school with this soundtrack in ma earz.

Nyss hemkommen från la escuela. Haft spanskaprov därav det plötsliga språkbytet. Är så himla skoltrött? Och gillar verkligen att mina nya solglasögon är i leopardmönster? Har jag blivit ett djur? Många frågor. Går och tar en break med te ur näst bästa Harry Potter-koppen och ett par holländska chokladmackor.

Pussizaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Svårt att va lika kool som mig men du lyckas.

2012-05-03 @ 19:31:03
URL: http://kaxbax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0