russian earl grey

Freddi 2012-06-23 @ 21:49:49

       
 
Idag har jag varit inomhus hela dagen. Så sjukt olikt mig. Brukar få instängdhets-känslor när jag inte varit ute något alls under dagen men idag har jag inte riktigt tänkt på det förrän nyss. Varit lite på balkongen och luftat som en gammal tant bara. Imorgon ska jag försöka visa lite nya kläder och så här på blögga, för just nu är jag inte riktigt i form utseendemässigt. Sitter nyduschad med blött hår, katthåriga löparbrallor och tshirt. Nu te (russian earl grey åååh mmm) och How i met your mother. Älskar den serien alltså. Serier som handlar om samma gäng människor som hänger på samma platser i varje avsnitt verkar vara min grej, That 70's show, New Girl, och nu How i met your mother.
 
<3
 
OBS. Lägg märke till min tumme på översta bilden. Ser ut som att jag klistrat på en sjukt lång blå lösnagel. Det har jag inte. Eller.

Kommentarer
Postat av: illy

hahaha den blå nageln <3.

2012-06-24 @ 15:09:32
URL: http://kaxbax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0