poladroid 4 lif3

Freddi 2012-06-24 @ 15:25:44

     
OBS Skoj med rubriken. Fast ändå inte. Aa fast nä. Men jag älskar ju poladroid? Världens enklaste sett att få en c001 bild.
 
Hej. Idag har jag införskaffat ett nytt, fresht liggunderlag samt en engångskamera. Har ett par saker kvar på listan med saker att införskaffa till P&L dock. Typ våtservetter (to stay fresh när jag stöter på alla våra hundra miljoner bloggfanz i festivalyran som vill ha autograf osv). Nu ska jag ta mig i kragen (hehe, bilden) och börja packa. Lät som att det var något jobbigt? Älskar att ju packa, skriva packlistor osv. FÖRRESTEN så är blusen som syns i bilden ovan ny. En av de tre plagg min fina farmor köpte åt mig under torsdagens shoppingrunda. Den är ifrån Vero Moda. Sen ser man ju lite av mitt caramel blonde-tonade hår också jö.
 
Oki packdags nu.

Kommentarer
Postat av: tildaesther

Snygg bild!! :D kram

2012-07-03 @ 11:38:39
URL: http://tildaesther.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0