hunks of week 25

Freddi 2012-06-18 @ 23:43:20



Ledsen för dröjsmålet. MEN nya blogg.se gör att jag inte kan få till mitt hunkspecial lika snyggt som vanligt? Brukar vanligtvis dra bilderna direkt från weheartit, och sen klistra in länken under bilden. Så får man en klickbar källa. Och så brukar jag dra upp alla bilder till 600 pix. Nu var jag tvungen att spara ner varenda bild på datorn, ladda upp dom i 600 pix och ändå blir gif:arna i sin originalstorlek? IRRI. Irri jag blir.

Ikväll har jag firat sommarlov på min familjs traditionella vis. Dvs. vi går ut och äter någonstans. Fyllde magen med tapas och en ljus öl som heter Sol. Första gången jag beställt alkohol på restaurang i mina föräldrars sällskap. Fett vuxet.

Over n out, astronaut.
 
Update: YES nu kan man dra ut bilderna till valfri storlek igen okej hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0