my mind's dirty and it don't need cleanin

Freddi 2012-06-07 @ 18:36:40


Frukta inte mina barn, ty jag har återvänt.

Okej hej. Idag har jag suttit mest hela dagen och jobbat på en stor målning som är en födelsedagspresent, glott på ett avsnitt How i met your mother, ätit äggmackor till lunch, druckit te, försökt få tag på en tvättid osv. Jo, och så har jag inhandlat chokladmousseingredienser till fölsedan imorrn rå (är proffs på det). SAMT DESSA SOLRUNDA GLAJJOR. KOM PÅ "SOLRUNDA" NU EFTERSOM SOLEN OCKSÅ ÄR RUND. I ALLA FALL NÄR DEN ÄR TECKNAD.

Såatteh...nu ska jag snart fylla maGGen min med fiskwok. Det blir gött det.

Obs 1: håll utkik efter ett babes of week 23 också. Det dyker nog upp någon gång i helgen.

Obs 2: Jag SKA ta bort UV-plast-klistermärket från solglasögona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0