weheartit favs: random

Freddi 2012-07-21 @ 21:10:55

¨
 
Okej vet att inte är superuppdaterarn. Inte ens uppdaterarn. Meeen min enda ursäkt är väl att jag känt mig så totalt oinspirerad, otaggad med mera? Idag höll jag plötsligt på att bryta ihop när jag skulle gå och handla på ICA. Kände mig hopplös, ful, ledsen, uttråkad, otaggad, oinspirerad osv. Gick och la mig i sängen och grät med igentäppt nos (förkyld dårå) i ungefär en halvtimme skulle jag tippa. Sen for jag upp, tog på mä jeansbrallorna igen och började städa min bokhylla. Sen åt jag mat och var glad igen. Tror pms:en har spelat in i ökande grad för var dag eftersom det mycket snart bör vara dags för dom bästa dagarna av månaden if you know what im talking abooouut. Typ NU ska jag ha min mens. Japp. Har den anlänt? Icke. Gör mig ingenting.
 
Igååår var jag på kent i Eskilstuna med min storebror, han bjöd mig på den konserten som en sommarpresent. Så himla snällt. Vi hade hyrt bil och bilade upp till e-tuna lyssnandes till kentboxen och smuttande på kaffe och choklad (okej det var bara jag som åt choklad) till mormors tomma lägenhet eftersom hon är bortrest. Kent var mycket bra och vi hamnade två "rader" ifrån staketet. F1 värt.
 
Hejdo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0