peace and love bitchez

Freddi 2012-07-02 @ 00:24:56

Stört hur sötsnyggvackercoolinspirerande na är. Rihanna alltså.
 
Okej heeej. Nu är jag hemma och oskadd från blixten osv! Flåt bloggen för att det inte vart något hejdå-inlägg hära. Några tankar om p&l-veckan som varit:
 
♥ Maggan och Kenta (obs skoj) var sjukt bra.
 
♥ Fick ont i hjärtat av att se Rihanna, på grund av:
 
1) Att hon var lagom packad och halsade ur sin spritflaska "Larry" på scen och det kändes så himlans sorgligt, gick liksom inte att vara arg på henne trots att hon var dryg nog att komma 45 minuter sent till sin spelning.
 
2) För att jag är kär i henne.
 
♥ Caligola som jag aldrig tidigare hade hört talas om var sjukt feta live. Åh.
 
♥ Varje dag åt vi frulle på mysigaste lilla caféet i borlänge city yeah. Nämen det var så värt.
 
Hörs imörrn. Då ska jag tömma p&l-väskan i tvättmaskinen. Pössrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0