om kepsar och break-ups

Freddi 2012-09-05 @ 18:00:00

 
Imorse fick far något städryck och började rensa ur en av garderoberna i hallen där vi förvarar allt ifrån gamla jackor till ihopfällbara balkongstolar och...KEPSAR. Yay. Hittade dena goding (uttrycket herregud) som en gång tillhört min bror. Eller det kanske den fortfarande gör, men det är ingen som använder den. Det ska det bli ändring på nu när den hamnat i mina händer mohahaha.
 
I övrigt har det varit en så himla glad dag idag. Vi är bara ett litet gäng människor som ska läsa Foto B, och vi känns redan som värsta lilla mysiga familjen. Vi planerar utflykter, föreläsningar, eftermiddagsfikor efter bak-schema, mörkerrums-besök och mycket annat.
 
Men så är det också en liten bit inom mig som har lossnat, samtidigt som andra små bitar håller på att falla på sin plats och slå sig till ro. Jag hade min sista terapitimme i måndags och nu känns det som att jag har gjort slut med någon. Jag kommer på mig själv med att tänka "åh det där kan jag ta upp på måndag med x", sen slår det mig att det kan jag inte alls det. Då får jag lite ont i hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0