gasell

2012-09-02 @ 15:53:00



Kommer hem efter ett häng som blev en fest som blev en gruppövernattning med håret som ett fågelbo (byggt av dålig sömn, öl och fett) och diverse blåmärken utplacerade på min arma kropp. Vad gör jag? Lägger mig i soffan och dricker Fanta och beställer flottig pizza med hemleverans? Nej. Jag hoppar i mina nyinköpta träningskläder (bland annat sportbhn ovan) och drar ut i höstluften som en gasell med mamma för en...powerwalk.
 
Okej ska börja springa när jag jobbat upp min kondition litegranna. Fick ett wake up call häromveckan när jag glömde min väska inne i en biosalong och fick springa tillbaks för att hämta den. Hade ont i bröstet av ansträngning i typ fem minuter efter den spontana spurten.
 
För Guds skull jag är arton år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0