Your cool your cool, fuck you.

Freddi 2012-05-05 @ 17:43:49



Ba skoja. Såhär här snuttelinuttinuttig är jag egentligen (undre bilden). Eller............................................

Förövrigt är titeln visst tagen från en bra låt med en bra man, Kid Cudi. Japp. Nu ska jag iväg och få lite utomhusluft i lungorna mina, tappade nämligen deon under badkaret och fick inte ut den så nu ska jag köpa en ny. Var ändå dags då den började ta slut, tar det som ett tecken på att jag skulle röra på påkarna och göra något åt saken. Tänkte prova Carmex läppbalsam som jag sett på Pressbyrån också? Älskar läppgrejer? Vill typ prova alla lipsyl i hela världen. Kanska ska man börja söka jobb som testkanin för det. Och casha in $$$$$$$$...pengar rullar in som dom ska de går bra nu (när man är testkanin).

Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0