Terroristen levererar

Freddi 2012-05-07 @ 16:33:21


Bonjour.

Idag har jag på mig min terroristtröja igen. Känns finfint. Har inte blivit av att äta någon lunch idag så håller i skrivande stund på att äta ett rejält mellis. :-):-):-):-) Det är lite krångligt såhär vid datormaskinen jag ba spiller hela tin va. I övrigt har jag börjat skriva en att tänka på/packlista till P&L (tycker det är så himla roligt att skriva sådana så börjar alltid hundra år i förväg). Det gör mig liksom lite extra peppad. Är det någon som har något tips på mat man kan ta med sig så att man inte måste spendera hela plånkan på att mätta magen därborta? Konserver visst, men de är ju kalla. Duger väl till typ lunch ändå. Hmm...

Tack å hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh fin tröja :D

2012-05-07 @ 21:12:15
URL: http://adaras.se
Postat av: Agnes agge aggen

Knäckebröd och mjukost och chips och sura godisar!

2012-05-08 @ 10:19:29
Postat av: freddi

Tack agnes <3<3

2012-05-08 @ 16:34:51
URL: http://kaxbax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0