Tåget fortsätter vidare mot Östersjön

Illy 2012-05-04 @ 16:48:14

 

Imorse var jag så trött. Jag drömde till och med att jag sov. Sen när jag vaknade och skulle äta frukost tog jag fram två glas. Ett där jag skulle hälla yoghurt i, som hade en sked, och ett utan sked. Men jag råkade hälla yoghurten i det glas som inte hade någon sked i och när jag insåg det så bytte jag snabbt till det andra glaset, så att en massa hamnade på duken. Smart, det var inte bara att lägga i skeden när jag var klar i det andra glaset liksom. Jag blev också så rädd för mamma att jag tappade mackan i golvet. Och när jag satt på tåget trodde jag att de ropade ut "tåget fortsätter vidare mot Östersjön" i högtalarna. Det hade varit något det. För övrigt är jag sjukt trött, seg och har ont i huvudet och jag har inte det minsta fredagsfeeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0