Jesus saviours

Freddi 2012-05-08 @ 15:50:46

Your animation

Chabbililou bloggiz. Uppvisar dagens kap ackompanjerat med egengjord maskeradfestmantel som aldrig använts samt coolbrillorna as usual. Tre par nya FRESHA trosor va, två svarta och så dessa neonrosa. Vad tycks.

Förresten var prio-ärendet att köpa nya rakblad till min Soleil easy tror jag att den heter? Hittade bara förpackningen med hela rakhyveln plus fem extra blad. Finns det inga lösa rakblad till den? I så fall får jag väl la köpa en helt ny då. Jag vill ha den för att den är så bra och billig. När vi ändå snackar sånt ska jag passa på att tipsa om Icas rakgel, det är en lila flaska fylld med rakgel som luktar hallonbåtar typ och som löddrar något vansinnigt <3.

Kommentarer
Postat av: jenniefer

hoppas du haft en bra tisdag! :)

2012-05-08 @ 18:44:26
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0