Dip dye

Freddi 2012-05-18 @ 11:59:31



Hej blöggiz. Förlåt för den dåliga uppdateringen. Men vi har så hemskt mycket att göra i skolväg. Efter onsdag lär det bli lugnare. På bilderna ovan syns i alla fall mina hemma-dip-dye-ade shorts. Tog ett par gamla avklippta jeans, fyllde en hink med lite vatten och klorin och spände sedan fast shortsen med hjälp av två hårklämmor på hinkens kant. Jag spände alltså fast dem så att den del jag ville bleka hängde ner i vattnet och resten var ovanför ytan. Är himla nöjd med resultatet! De ska följa med mig till P&L i sommar osv osv. Nu ska jag fortsätta räkna gamla nationella matteprov.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: illy

coool gurl

2012-05-18 @ 12:25:40
URL: http://kaxbax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0