au naturel

Freddi 2012-05-15 @ 15:32:25



Hej bloggbebisen!! Jag har återvänt till mitt fosterland. Sen jag kom hem ganska så sent igårkväll har jag ätit räkcurry, duschat, sussat sött, ätit frulle, varit en sväng i skolan y hablado un poco espanol, kommit hem, druckit ett par slurkar kaffe samt provfotat lite till en skoluppgift (ovan). *Andas ut*, lång mening det vart. I alla fall, fotouppgiften har med identitet att göra, och rent estetiskt ska man tänka naket, avskalat och osminkat. Bilderna ovan är alltså en del av ett gäng bilder jag knäppte i eftermiddags. Förutom osminkad så bär jag inte ens en bh haha, men ska det vara naturligt så ska det, går aldrig omkring i bh hemma. Nu bör jag räkna matte.

Puss puss

(Hade det bra i Holland förresten. Kanske berättar mer sen.)

Kommentarer
Postat av: hilda

så. snygg.

2012-05-15 @ 15:48:08
URL: http://hildaaustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0