<33 jag och chuckiz = meant to be <33

Freddi 2012-05-19 @ 00:06:20



Gjorde en chockerande upptäckt under min filosofiska fredagshemmakväll av Let's dance och långfilm. Jag har sjukt mycket gemensamt med Chuck Bass? Vi har både samma sorts hatt och samma sorts glasögon. Att HAN skaffar dem på grund av att jag har dem MÅSTE JU TYP BETYDA ATT HAN ÄR (omedvetet) KÄR I MIG? *blush*. Ringde na på direkten och ba cha chuck, lämna Blair som ändå bara håller på med franska prinsen och kom hiit till mig iställÄ, (förklarade hela grejen att det var jag med glajjorna och hatten osv och han fattade såklart direkt eftersom jag alltid funnits i hans drömmar om natta), och han hoppa in i limmon direkt han och for hit.


Så nu har Chuckiz min en sån sjuk jetlag efter resan från Upper East Side, så vi skulle uppskatta om vi fick vara ifred och sova..please bitch, respect. Kolla beskymmersrynkan i Chucks panna liksom. Vi är serri.

Godnatt :( *suck*

Kommentarer
Postat av: hilda

Jarå! Fast det var typ bara de här två som var bra! Resten var jättesuddiga! :/ <3

2012-05-19 @ 01:05:13
URL: http://hildaaustin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0