smoke weed everyday

Illy 2012-06-16 @ 14:29:41

*orkarinteletauppenbild*

The bitch is back. Närå. Jorå.

Norrköping var bra. Ni får en sammanfattning (ja, jag älskar sammanfattningar):
- Jag fick åka med på deras flak!
- Det var jättegoooood mat.
- Kom in på klubben på kvällen *top secret hur jag gjorde*, men jättekul var det. Fullt av studenter också, eftersom alla treor i Norrköping gick ut igår. Dessutom finns det inte så många klubbar och de två största var ihopslagna just igår. Fullt ös alltså.

Nu är jag hemma och det bara regnar och regnar. Kul... inte för att jag hade tänkt göra något speciellt, nu har man ju en bra anledning till att bara ligga hemma och titta på serier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0