jordgöbbar

Illy 2012-06-14 @ 20:08:02

Oj oj oj, knäppt blogg.se ser ut. Men man vänjer sig nog! Hej hej. Nu har jag sommarlov. Dagen igår kändes som en evighet, en rolig evighet.

- Hade knytkalas med klassen + skolavslutning
- Gick och handlade min kompis studentpresent och träffade på någon minst sagt oväntad person
- Åkte på min kusins studentmottagning, åt åt åt
- Firade in sommarlovet på kvällen, först på en bar och sen hittade vi några sköna människor i Tanto som vi hängde med

Idag har jag inte gjort lika mycket. Vaknade upp hos Hilda och därefter gick vi ner och provade att sätta upp vårt tält. Vi lyckades till slut! Sen har jag bara chillat hela dagen. Är rätt så slut idag.

Imorgon far jag till Norrköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0