om ni undrar vad jag gör...

Freddi 2012-07-18 @ 01:11:21

Kolla hunken.
 
Så har jag kommit in i en simsperiod igen. Idag har jag laddat ner grejer till sims dårå, skapat ett dösnyggt par, gjort tjejen på smällen samt fått killen att laga våffl0r i bara kallingarna. H1 eller vad. Obs inte jag som valt hjärtkalsongerna, orkade inte byta.
 
Angående mitt riktiga liv har jag två bra saker att berätta. 1) Var som sagt på Fotografiska idag. 2) Tidigare ikväll upptäckte jag ett mail i inkorgen angående jobb!
 
Imörrn ska jag grilla och sen kanske ut och sunkhaks-öla med friendz. Lifet är narré.
 
<3 <3
 
OBS. Om man vill fortsätta följa mina simmar här på blöggis kan man lämna en kommentar. Om ingen gör det tänker jag nog lägga upp något då och då i alla fall. Liksom tvinga på er det. Puss!

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Nej fy vad länge sen det var jag spelade sims! Får nog ladda ner det igen på datorn! Haha har typ alla min pappa blev helt galen varje gång en ny sims kom ut! Haha!

2012-07-18 @ 04:06:50
URL: http://jaasses.webblogg.se
Postat av: Hilda

package grrrrrrrrr


Och ja: mer sims! <3

2012-07-20 @ 15:32:04
URL: http://hildaaustin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0