jag älskar poladroid TJALALALALA

Freddi 2012-07-24 @ 16:35:28

 
Okeej. Vad gör jag förutom att langa schysstaste smizet? Jag är back on track, som man säger. Har ny energi i kröppa min efter att jag nyss avnjutit en underbar Bärry. Mmmm. Jaaaa. Annars så sitter jag i mitt kök, med fönstrena på vid gavel och r'n'b på hög volym. Lifet é soft. Som ungdomarna säger.
 
IDAG har jag känt mig så himla sjuttiotal. Nämligen lånat mammis gamla svarta linnebrallER som är vida och sådär ni vet, och klapprat runt i mina träskor som grädden på moset. Vem kom på det uttrycket? Vem lägger en gräddklick på sitt mos? Bara undrar..
 
IGÅR drack jag öl på Charlies. Känns som jag börjat medverka i typ How i met your mother. Samma billiga, halv(hel?)sunkiga bar varje göng det bär av för lite ölhinkande.
 
Herrå.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0