999

Illy 2012-07-03 @ 17:24:30



- Hej bloggen!!
- Hej Elin vad jag saknat dig.
- Jag har saknat dig med!
- Välkommen tillbaka!
- Taaaack gullig du är :-)

Jag vet att jag varit väldigt frånvarande men nu är jag tillbaka *jubel*. P&L var fett, bra konserter och roligt sällskap! Var så trött när jag kom hem så att jag sov hela dagen + natten, precis som efter Prag, haha. Idag har jag varit och lämnat in mina bilder på framkallning, ska bli så kul att se! Jag har ingen scanner så kanske inte kan lägga upp dem, om jag inte lånar någon annans såklart.

Ikväll börjar mitt kattvaktsjobb woop woop.

Hare gööött

Kommentarer
Postat av: hilda

snyggast

2012-07-03 @ 21:36:28
URL: http://hildaaustin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0